neděle 29. června 2014

Novinky

Ahoj,
jako možná víte Verunka na svém blogu vyhlásila soutěž o nejlepší kaši.
Abych nezůstala pozadu a měla taky šanci získat nějákou ze skvělých výher zapojila jsem se i já.

Moje kaše má číslo 12 a byla bych moc ráda, kdyby od vás dostala hlas. Na oplátku vám můžu slíbit nějáké nové příspěvky a recepty, protože vím, že jsem se poslední dobou blogu moc nevěnovala.


PRO MOJI KAŠI MŮŽETE HLASOVAT ZDEjak už jsem zmínila- číslo 12

nebo NA FACEBOOKU ZDE


Taky bych vám chtěla říct, že jsem si za vysvědčení pěkně nadělila a kromě nových šatů a několika dalších letních kousků do skříně jsem si nadělila i do kuchyně a to přesněji: celozrnné těstoviny, celozrnný kuskus a agáve sirup :-) Takže až z těchto "novinek" něco vyčaruju, určitě se s vámi podělím o dojmy a nápady.

A aby toho nebylo málo udělala jsem si i vlastní domácí Arašídové máslo!
Levné a rychlé! Recept máte TADY!


Přeju vám všem krásné prázdniny! :-)
Anyna

Žádné komentáře:

Okomentovat