úterý 8. července 2014

Prázdniny!

Ahooj! :-)
Prázdniny nám utíkají jako voda a než si člověk vůbec stihne pořádně uvědomit, že už začaly- je týden pryč!
V pátek se chystáme k moři a já, než abych se snažila vypadat skvěle do plavek, jsem teď ještě lenivější a mlsnější než obvykle.. a čekám na zázrak.
Kromě toho, že teda jím a plácám sebou doma jsem se dokopala k tomu něco podniknout a v sobotu jsme s mým klukem vyrazili na brusle a dali jsme si pěkných 30km. S kamarádkou jsme si zase trochu daly do těla na bazéně. Tak alespoň něco, když už nic.. a zítra mají v Contours den otevřených dveří, tak uvažuju, že zkusím lekci TRX, ale mám z toho celkem nahnáno.

Taky jsem se vrhla do pečení- což mi na váze sice moc neubírá, ale suprově mě to zabaví.
Upekla jsem banánovo-arašídový tvarožník pro mého miláčka k narozeninám, podle receptu ZDE, a byl opravdu ÚŽASNÝ! doporučuji

A taky už jsem se dvakrát vrhla do banánových brownies s arašídovým máslem a malinami podle Healthy Lifestyle By Me, s tím že jednou jsem nahradila maliny červeným rybízem a chutnalo to taky ohromně! :-)
je to jednoduché a vážně dobré!

A co vy? Jak zaháníte prázdninovou nudu? :-)
Anyna

Žádné komentáře:

Okomentovat